Results 1 to 7 of 7

Thread: 25/4: Plantemarked i Randers.

Member

25/4: Plantemarked i Randers.

Jeg havde en aftale med Vase om at vi skulle mødes derinde og på vejen derind, skulle jeg hente min blomsterpige - en dame som jeg kender fra bussen og hun ville gerne med ind og kikke, så hende havde jeg lovet at samle op på vejen og så kunne hun tage bussen hjem, imens drog Vase og jeg ud og nød kolonien ....

Idag har det været en rigtig dejlig Hannah dag, den stod på plantemarked i Randers ....
    Men inden jeg overhovedet kunne komme afsted, mente Simba lige at der var noget der skulle klares først ....

Efter hundelufteri, afhentning af blomsterpige og plyndring af en bank, kunne jeg gå i krig .....

Markedet startede kl 10, men allerede kl 9,20 da vi ankom, var der allerede godt gang i handlen - så jeg ringede til Vase og hun kom i fuld firspring ....

Efter indkøb af mange mange planter skulle Vases koloni inspiceres og det var bare guf, der var kaffe og sodavander samt en masse snak på terassen - nøj hvor har vase bare så mange skønne ting og sager i sin have - Tak for kikket Joan (PS: Ligger min flistrøje hos dig:??: )

[hr]
    Og det sidste

Da jeg et par timer efter var færdig hos Vase, så skulle jeg en tur til Harridslev, med blomsterpigens planter .... jeg tror sørme jeg fik lige så mange planter med fra hende, som jeg har købt - er I vilde i varmen, jeg fik Narcisser ....

Disse er en stak Pinseliljer ...

Jeg fik osse en Hundetang, er den ikke skøn ....

Denne fik jeg osse, jeg kan ikke huske hvad den hedder inlig:

Dette er så rovet fra idag ....

Nøj det bliver spændene at komme igang med ... husk næstegang du skal til blomstermarked:

1. Navneskilte, når de handlende kun har et skilt som de flytter fra potte til potte - hammer træls, jeg aner ikke hvad de halve af blomsterne hedder.

2. En kasse til at transportere rovet til bilen.

3. Noget at drikke ....

4. Godt fodtøj

5. Ikke flere penge end dem du vil sætte i blomster .....

Hvor mange nåede slutningen :hihi:

Administrator

RE: 25/4: Plantemarked i Randers.

Hehe jeg har boet selv i Randers (meste af min famile bor der stadig) og min kærestes kat hedder Simba

Meget hyggelig dag ser det ud til Gid jeg havde mere plads til flere planter / blomster men det begynder så småt at knibe i den her lejlighed

Member

Quote Originally Posted by Nicolai
    Hehe jeg har boet selv i Randers (meste af min famile bor der stadig) og min kærestes kat hedder Simba

Meget hyggelig dag ser det ud til Gid jeg havde mere plads til flere planter / blomster men det begynder så småt at knibe i den her lejlighed
    EJ bor du i Randers - lejlighed .... har du ikke en kolonihave .... det var da pokkers, så skulle vi da have mødtes derinde, du ved nok "Hvor godtfolk er kommer flere godt folk til."

Administrator

Hej Hannah

Nej jeg har boet der.. gør det ikke mere. Bor i Nærum i Nordsjælland nu pga. job. Men jeg kan rigtig godt lide Randers

Member

Quote Originally Posted by Nicolai
    Hej Hannah

Nej jeg har boet der.. gør det ikke mere. Bor i Nærum i Nordsjælland nu pga. job. Men jeg kan rigtig godt lide Randers
    ja så kunne jeg nok ikke lokke dig en tur til Udbyhøj på have visit :S :S

Senior Member

Quote Originally Posted by HannahPigen
    Hej Hannah!

Jeg tror da at alle når slutningen!! Det er vel derfor vi har meldt os til herinde!

Men jeg bliver godt nok forpustet når jeg ser hvor meget du laver i din have. Og så snakker du også om kolonihave??!! Hold da op. Hovr meget har du i alt - kvm altså!! Jeg synes jeg halter bagud i den grad her i min have og jeg har kun nogle få bede!!

Member

Quote Originally Posted by Sanne
    Quote Originally Posted by HannahPigen
    Hej Hannah!

Jeg tror da at alle når slutningen!! Det er vel derfor vi har meldt os til herinde!

Men jeg bliver godt nok forpustet når jeg ser hvor meget du laver i din have. Og så snakker du også om kolonihave??!! Hold da op. Hovr meget har du i alt - kvm altså!! Jeg synes jeg halter bagud i den grad her i min have og jeg har kun nogle få bede!!
    Nemlig Sanne og det er en af de gode ting ved at være medlem af et forum, man kan i ro og mag kikke rundt og kommentere en have i den anden ende af landet

Det er iø. rigtig dejligt at I kikker ind og giver en kommentar med i min have. Jeg håber andre vil følge mit eksempel

Nej jeg har ikke og skal ikke have en koloni have, jeg har vidst rigeligt både med planer og almindelig vedligehold af den jeg har nu