Page 2 of 2 FirstFirst 12
Results 11 to 15 of 15

Thread: Sannes have

Administrator

RE: Sannes have

Hehe den bi er da meget sød :sailor:

Synes jeg kan se at græsset mangler at blive slået - ka det nu passe? :46:

Senior Member

Ja, og det var først da jeg skulle redigere billedet for at kunne få det på siden, at jeg så den! Bien altså!! :gardensmiley:

For jeg aner ikke, hvor du tror du kan se at græsset trænger til at blive slået!!! :dontknow:

Her hos os bliver græsset kun langhåret i dårligt vejr!! He, he og det har vi da ikke meget af!!! :listen: Også fordi det er nemmest at slå græsset når ikke det er alt for alngt, men se det kan jeg ikke på de tre nye billeder!!!

Knus og grin!!!

Senior Member

Så er jeg lidt på banen igen! En stor del af sommeren er gået med kemoterapi efter brysktkræft og jeg i gang med strålebehandlinger på torsdag! Men det godt ved det hele er at jeg igen har fået "ork" til haven!! Faktisk så meget at jeg i år har lavet mere i haven end de sidste fire år tilsammen!! Og derfor har det været meget grund have arbejde jeg har lavet; staudbedet er blevet renset grundigt for ukrudt og græskant er sat om, græskanter er blevet skåret af ved fliser og rundt om huset, en hæk af ubestemt art til bagboen er blevet klippet godt tilbage og to træer har fået græskant og der er blevet renset op omrking dem. Der er stadig meget der skal gøres men nu har jeg lysten til det!!

Vil lige vise nogle af de billeder jeg har taget de sidste par måneder:

[attachment=425] Her flotte allium!

[attachment=426] En kæmpevalmue tæt på!

[attachment=427] Nogle af de mange vi havde.

[attachment=428] Vores store, flotte rose.

[attachment=424] Kan ikke huske hvad denne hedder men jeg elsker farven![hr]
    Der er mange flere billeder, men I får kun nogle af dem!! Se her:

[attachment=429] En flot rhododendron!

[attachment=430] Rødklokkebusken blomstrede overdådigt i år.

[attachment=431] Bonderosen blomstrede med en blomst! Den blev også flyttet for kun seks år siden!!

[attachment=432] Her er hækken som jeg har klippet, men som jeg ikke ved hvad hedder!

[attachment=433] Her en nøgleklokke. Dem holder jeg så meget af! Elsker de blå/lilla farver i haven![hr]
    Og så lige de sidste:

[attachment=434] Desværre endnu en af dem jeg ikke kan huske hvad hedder. Kemoen må have taget af min hukommelse!! Hi, hi! Nej det er nok snarere,når man ikke beskæftiger sig med det,går det i glemmebogen!

[attachment=435] Og så vores flotte lillie. Den havde bare så mange blomster og vi fik lov at nyde dem alle sammen, fordi jeg var MEGET flittig med at samle og kvase billerne!! Fik flere gange nogen, der var midt i at reproducere sig!!

[attachment=436] Tilsidst en lille allium Og farven, jo den er igen blå!!
    Attached Images Attached Images

Senior Member

Hej Sanne,
    Hvor er det godt du er still going strong og at du har haft overskud til al det havearbejde er flot arty:
    Det er flotte billeder, jeg er noget imponeret over rosen..står den blot i krukke eller trænger jeg godtnok til briller?

Senior Member

Tak skal du have, Anne! Jeg ved nu ikke om jeg vil sige jeg er "still going strong"! Jeg er snarere "going strong again"!! Efter jeg er kommet ud af min depression, kan jeg nu se hvor dårligt jeg havde det. Og det viste sig bl.a. ved at jeg ikke orkede haven. Og ja, det er rigtig dejligt at have lyst/ork igen!! :dancing: Nu skal kondien så have en omgang men det bliver først efter jeg har overstået strålebehandlingerne og trætheden derefter! :dancing:
    Rosen står i et drænrør, for det er meningen, at vi en gang skal have en terrasse til at gå til kanten af røret og så vil det nok ikke være så godt, at den stod ned i jorden under terrassen! :star:
    Knus og smil fra
    Sanne

Page 2 of 2 FirstFirst 12