Results 1 to 3 of 3

Thread: Sanne er blevet moderator

Administrator

Exclamation Sanne er blevet moderator

Det har i det sidste stykke tid vist sig at Sanne har haft sans for oprydning her på Plantedebat.dk.. Hun har været meget behjælpelig med at finde brugere som vi blev enige om skulle bannes/fjernes, da deres beskeder kun var reklamer for deres hjemmesider :13:

Derfor synes jeg det var naturligt at spørge om ikke hun kunne tænke sig at blive moderator. Dermed får hun mulighed for at rette i beskeder/indlæg, og en del andre funktioner. Det er rart med et par ekstra øjne, da jeg desværre ikke kan holde øje med forummet hele tiden.

Hvis der er andre som er interesserede og har været her i et stykke tid, vil jeg også gerne overveje jer.

Mht. vores konkurrence så skal det siges, at Sanne selvf. deltager på lige fod med alle de andre mulige vindere af gavekortet. Det vil hverken tælle for eller imod hende i lodtrækningen, at hun hjælper til her på forummet.

Velkommen som moderator på Plantedebat Sanne :clap:

Senior Member

RE: Sanne er blevet moderator

Tak for tilliden! Skal gøre mit bedste for at leve op til æren!!! :43:

Senior Member

RE: Sanne er blevet moderator

Tillykke med den nye titel Sanne:flowers:...... Jeg syntes det er godt at du ikke skal sidde alene med det hele Nicolai:computer: