Results 1 to 7 of 7

Thread: Udvikling af siden

Administrator

Lightbulb Udvikling af siden

Tag et kig på http://www.akvariefisk.dk/

Ville en side / portal som ala den være sagen?

Hvis der er tilslutning vil jeg gå i gang med at undersøge mulighederne for at ændre Plantedebat til noget lignende.

Senior Member

RE: Udvikling af siden

Tja, det har jeg ikke ret meget begreb om, men jeg synes da det ser fint ud. Altså sådan nemt overskueligt osv. så for min skyld ingen alarm. Jeg er dog temmelig nysgerrig efter at vide hvorfor Plantedebat skal ændres.

Administrator

Quote Originally Posted by anne
    Tja, det har jeg ikke ret meget begreb om, men jeg synes da det ser fint ud. Altså sådan nemt overskueligt osv. så for min skyld ingen alarm. Jeg er dog temmelig nysgerrig efter at vide hvorfor Plantedebat skal ændres.
    Hej anne

Plantedebat skal ikke nødvendigvis ændres.. vil dog gerne have mulighed for at tiltrække flere besøgende og brugere så smider lidt bolde op i luften i øjeblikket.

Senior Member

Ok , jeg troede der måske var problemer med den vi har nu. Det er iøvrigt blevet så pænt :flowers:

Administrator

Tak anne

Det ser desværre dog kun pænt ud i nyere browsere. I ældre ser logoet ikke så pænt ud.

Senior Member

Hej Nicolai.
    Akvarie siden er da total uoverskuelig hvis man ikke er hjemmevandt. Da er Plantedebat noget lettere at gå til. Jeg kan anbefale dig at kikke på Havenyt.dk den er let at arbejde med. Så noget i den stil ville være fint, og en søge rubrik er altid godt.

Administrator

Quote Originally Posted by Mogens
    Hej Nicolai.
    Akvarie siden er da total uoverskuelig hvis man ikke er hjemmevandt. Da er Plantedebat noget lettere at gå til. Jeg kan anbefale dig at kikke på Havenyt.dk den er let at arbejde med. Så noget i den stil ville være fint, og en søge rubrik er altid godt.
    Hej Mogens

Tak for dit input

Jeg mente ikke samme struktur som på akvariefisk.dk men mere som en slags portal, med mere på siden end et forum.