Page 1 of 3 123 LastLast
Results 1 to 10 of 27

Thread: Hvilken slags konkurrence ønsker du?

Lightbulb Hvilken slags konkurrence ønsker du?

Vi har fået en sponsor, som jeg vil fortælle mere om snarest når vi skyder vores nye konkurrence i gang.

Inden da kunne jeg godt tænke mig at vide, hvilken slags konkurrence i kunne tænke jer at deltage i?

Er x antal indlæg = deltagelse i konkurrencen fint?

Eller skal det være noget helt andet end det vi plejer?

Konkurrencen vil løbe til slutningen af februar, men indtil da kunne jeg godt tænke mig lidt indspark omkring.

Senior Member

RE: Hvilken slags konkurrence ønsker du?

Det er fint med antal indlæg. En konkurrence om et emne, f.eks foto af en pudsighed i haven som kunne være en blomst der ser underlig ud, blomstrer endnu. med afstemning, kunne også være en mulighed.
    Ellers er jeg temmelig blank, men skal forsøge at tænke kloge tanker.

Hej anne

Gode forslag

Tak

Senior Member

Et rigtig godt tiltag, Nicolaj.
    Det kunne være en konkurrense om "Mit skønneste have foto" evt. med lidt tekst.

Det lyder til i begge hælder til ideen med billeder af haver

Senior Member

mja, det behøver jo ikke være haver kun. Altaner der er vildt overgroet med tomater kan sagtens indeholde noget spændende he, he. Nu skal man jo ikke stjæle andres gode ideer, men de udmærkede folk bag fugle og natur har også en side med fotokonkurrence, nogen fine emner. Noget i den stil måske, prøv et kik (så får de lidt reklame også)
    Der kunne også være en pose tomatfrø til månedens/kvartalets/årstidens bedste indlæg, men det forudsætter jo at der sker noget mere herinde.

http://www.fugleognatur.dk/forum/show_data.asp?ForumID=44

Quote Originally Posted by anne
    mja, det behøver jo ikke være haver kun. Altaner der er vildt overgroet med tomater kan sagtens indeholde noget spændende he, he. Nu skal man jo ikke stjæle andres gode ideer, men de udmærkede folk bag fugle og natur har også en side med fotokonkurrence, nogen fine emner. Noget i den stil måske, prøv et kik (så får de lidt reklame også)
    Der kunne også være en pose tomatfrø til månedens/kvartalets/årstidens bedste indlæg, men det forudsætter jo at der sker noget mere herinde.

http://www.fugleognatur.dk/forum/show_data.asp?ForumID=44
    Hvis man skal tiltrække brugere hvad vurderer i så er lettest at tiltrække dem med? En fotokonkurrence eller x antal beskeder? Hvad er mest givtigt indholdsmæssigt tror i?

Baseret på tidligere konkurrencer må jeg sige at x antal indlæg ikke ligefrem hjalp det helt store bortset fra nogle særligt få brugere

Senior Member

Cool RE: Hvilken slags konkurrence ønsker du?

Helt enig med Anne, det skal bare have noget med planter at gøre. Om det så er i urtepotten, vinduskarmen, altanen, haven eller parken, eller mormors barnebarn i blomsterbedet, så er det ok.
    En foto konkurence vil da være fint at lægge ud med. Er man glad for at så og plante har man nok også fotos af resultaterne, og kan det trække lidt flere skribenter til er det glimrende. Jeg har et hav af havefotos, I kan godt låne.

Senior Member

Jeg vinder desværre ikke alligevel :dontknow:, så for min skyld kan det være lige meget. Men jeg har til gengæld vundet i kærlighed!! :five:

Ved godt jeg ikke har været meget på, her på det sidste, men jeg har været indlagt på psyk i fem uger. Ville ikke livet mere. Nu har jeg det heldigvis meget bedre, selvom jeg ikke får det efterforløb de havde lovet; det føles lidt som at have tisset i bukserne; de vil kun løfte mig ud af dyndet her og nu, ikke sørge for at jeg har meget større muligheder for ikke at vende tilbage!! Deres sidste bemærkning var: Du ved hvor du kan finde os!!!!!

Hyg jer i det dejlige vejr!!![hr]
    Nu kom jeg lige i tanker om en ide til en konkurrence!!

Lav et et forslag til din drømme have!! Feks kan der sættes et maks på størrelse, på prisen eller mange andre ting!!

Senior Member

Velkommen tilbage Sanne, du har været savnet med alle dine gode indlæg. Nu er der ikke så længe til foråret, som der har været.
    Men sig mig lige hvordan flytter man et abetræ, der er vel ikke noget der stikker så meget som det gør.

Page 1 of 3 123 LastLast