Page 2 of 3 FirstFirst 123 LastLast
Results 11 to 20 of 24

Thread: HannahPigens have....

Senior Member

RE: HannahPigens have....

Nej Hannah!!

Desværre er det UDEN AT FORNÆRME DIG!! vist noget der kommer til os alle med alderen (er selv 56 og har også svært ved at huske, hvis ikke jeg har haft fat i planten i lang tid!)

Knus
    Sanne

Junior Member

Det er da så praktfulle blomster og bilder,er helt utrolig hvor mye flott som du viser frem. Hilsen fra beundrende sophia

dejlig steg
    Guest

Jeg kan virkelig lide alle de billeder, du har indsendt here.I fik nogle nye idéer fra din have.tak

Junior Member

Quote Originally Posted by HannahPigen
    Er der nogen der kender denne lille søde fyr ?
    Nu er det lidt siden, men er det ikke en Allium, burde vide det for jeg kender den, men husker ikke mere lige nu.

Eller en rigtig skøn have, og oversigtsbillederne er bare skønne også selvom der lige lægger en haveslange, for sådan ser det jo ud hos os alle (hvis ikke meget værre).

Member

Hej venner :five:

Det er sørme længe siden jeg har været herinde forbi og har set at I har svaret i min havetråd, det skal der da vidst gøres noget ved :flowers:

Jo Karen det må være en Alium

Senior Member

Det er sørme længe siden jeg har været herinde forbi og har set at I har svaret i min havetråd, det skal der da vidst gøres noget ved :flowers:
    Hannahpigen, du skal bare sætte flueben ud for "Subscribe and recieve email notification of new replies" (Marker og modtag e-mail besked om nye svar). Det er lidt besværligt synes jeg at man skal det hver gang, men det kan være det bliver lavet om en gang. Selvfølgelig vil man da gerne have besked, hvis der er nogen der er så venlige at svare på ens indlæg"!!

Member

Quote Originally Posted by Sanne
    Hannahpigen, du skal bare sætte flueben ud for "Subscribe and recieve email notification of new replies" (Marker og modtag e-mail besked om nye svar). Det er lidt besværligt synes jeg at man skal det hver gang, men det kan være det bliver lavet om en gang. Selvfølgelig vil man da gerne have besked, hvis der er nogen der er så venlige at svare på ens indlæg"!!
    Okay Sanne, det vil jeg da gøre, eller endnu bedre jeg vil bestræbe mig på at kikke herind lidt oftere

Senior Member

Det er en rigtig fin have du har.....der er mange af de blomster du har vist i denne tråd, jeg godt kunne overveje at plante i min have....så tak for den inspiration!!!!

Jeg er også helt vild med din lille "dam" med åkanderne. Jeg EEEEEEEEELSKER åkander.....så jeg kunne godt overveje at lave en anordning noget lignende i vores have, det kunne være så fint.

Tak for kigget:flowers:

Member

Velbekomme Anja det glæder mig at der var noget du kunne bruge ... "dammen" er nu såre simpel - en murerbalje. :flowers:

Senior Member

Velbekomme Anja det glæder mig at der var noget du kunne bruge ... "dammen" er nu såre simpel - en murerbalje. :flowers:
    Ja det var også lige det jeg havde spottet:d....det er jo så utrolig nemt og enkelt.

Page 2 of 3 FirstFirst 123 LastLast