Page 3 of 6 FirstFirst 12345 ... LastLast
Results 21 to 30 of 55

Thread: Lidt om Anne og hvad sommeren hidtil er gået med

Senior Member

RE: Lidt om Anne og hvad sommeren hidtil er gået med

[quote=anne]
    Quote Originally Posted by Sanne
    Så jeg lagde tæpper over i aftes. det var sq et festligt syn
    Det gjorde jeg sidste år med en somerfuglelavendel jeg havde, da det pludselig blev frost lige som vi gik og troede at faren var ovre. Men det hjalp ikke, planten gik til.ops: Men sjovt så det ganske rigtigt ud!!

Senior Member

Sommerfuglelavendlen ville nok, udover at have tæppe på, også haft en hovedpude. :laughet var ærgerligt, jeg har nu heller aldrig haft forstand på sommerfuglelavendler, de er vældig sarte, og helt vims blev jeg da en kollega sagde at hun havde haft nogen der ligefrem havde overvintret.
    Noget andet er, hvordan går det med de tulipaner du købte?.. vi vil da gerne høre om dem hvad de blev til. ja tulipaner formodentlig, men altså ...

Senior Member

[attachment=111]
    Så kom der blomster i den røde træpæon, den hvide er lidt senere på den, for den står mere i skygge. Jeg tror det er godt jeg har haft lagt tæppe over i de kolde nætter, igen i nat var vi nede på 0.
    Attached Images Attached Images

Senior Member

Anne!

Det ser ud som om du har flyttet eller kopieret dine indlæg fra andre tråde her over. Hvordan har du gjort det?? Jeg kan ikke en gang få billeder på, fordi de er for store. Pokkers til arbejde at skulle ind og reducere dem jeg vil have på mit forum!!

Og så er min pc BARE så langsom idag. Gad vide om den har fået hedeslag!? :dontknow:

Knus
    Sanne

Administrator

Det er ikke meningen man selv skal skære billlederne ned

Det vil jeg gerne have rettet hvis det er tilfældet

Senior Member

Jamen Sanne og Nicolai, jeg har ikke gjort noget. Sådan har det da set ud hele tiden. Når jeg har lavet et indlæg har jeg vedhæftet foto. (Nogen gange har jeg husket at bruge,- jeg kan ikke huske hvad det hedder det program jeg kan redigere billeder med, foto gadget tror jeg - de fylder vældig meget hvis jeg glemmer det) Jeg har ikke flyttet noget. men så vidt jeg husker rettet i selve indlægget, da jeg har haft lagt dem ind. og da er det mest fordi billederne har været det samme 2 gange, eller jeg har haft glemt et ord.
    Hvad mener du med at man ikke selv skal skære billederne ned Nicolai? Jeg behøver det ikke, jeg kan godt lægge direkte ind, de bliver bare som de helt store. Og det troede jeg ikke var så godt. Hvad er det I mener jeg har gjort forkert?

Administrator

Hej Anne

Jeg mener egentlig bare at der burde være en automatisk resize af billederne så man ikke behøver at ændre dem i størrelsen selv. Du har ikke gjort noget forkert anne

Senior Member

Quote Originally Posted by Nicolai
    Hej Anne
    Du har ikke gjort noget forkert anne
    Nicolai!
    Det er nu ikke Anne, men mig der ikke kan få billeder på. Jeg fik den besked at de ikke måtte overstige en vis størrelse. Det gør mine billeder heller ikke.

Hilsen
    Sanne

Senior Member

Jeg mener altså også at have læst at de ikke må overstige en vis størrelse. Men Sanne, du har da før kunnet lægge billeder ind, så det er mystisk.[hr]
    Det med at lægge billeder ind, det skal da prøves igen, måske der er sket et eller andet når nu der "bygges om" herinde.
    jeg har vrøvlet meget om den hvide træpæon, den er afblomstret nu.
    Nuvel, der står altså at billedet kun må fylde 500 KB, så langt så godt.
    Du skal altså have et program der kan ændre dine billedstørrelser Sanne, med mindre Nicolai kan trylle noget.
    [attachment=114]

[attachment=115] Hvid martagon lilje

[attachment=116]lilla brudeslør[hr]
    Jeg lavede de ovenstående i en anden størrelse end oprindeligt. Så gik det fint.
    Brudesløret fylder 135 KB, martagon 26,0 KB og træpæonen 72,6 KB
    Sanne, står der foroven når du har prøvet at det er for stort?
    Attached Images Attached Images

Senior Member

Ja, jeg har før lagt billeder ind og det er det der generer mig at jeg nu ikke kan!

Når jeg klikker på "Gennemse" går jeg ind i mine billeder og finder det som jeg vil sætte ind (jeg skal ind i FEM mapper til de billeder jeg vil vise jer! Men det er jo min egen skyld - det skal jeg bare for hvert billede. Der er ikke noget med at den husker hvor det var jeg var sidst jeg hentede noget!!). Så trykker jeg på "Add Attachment" og "Post Reply". Det er det jeg hele tiden har gjort. Men nu har Nicolai fået en mail med fem billeder fra min, så må vi se hvad han finder ud af!!

Page 3 of 6 FirstFirst 12345 ... LastLast