Hej allesammen!

Dette indlæg handler mest om terrassen, men jeg tænkte det stadig var et passende sted at skrive da det jo trods alt tit hænger sammen med haven

Mig og kæresten havde gennem en længere periode, haft problemer med flisepest på terrassefliserne.
Jeg søgte lidt rundt på nettet efter løsninger, jeg selv kunne begive mig i kast med.

Der var dog ikke umiddelbart noget af det jeg prøvede, der rigtigt havde en længerevarende effekt, og flisepesten kom hurtigt tilbage.
(Det skal også nævnes, at jeg ikke har så "grønne" fingre, så om det var min mangel på talent for at klare opgaven skal jeg ikke kunne udelukke)

Jeg valgte derfor at jeg ville skyde penge efter nogle der kunne lave det for mig.

Efter noget mere klikkeri på google fandt jeg Dansk Fliserens.

Havde en fantastisk oplevelse på telefonen med dem og vi fik hurtigt sat en aftale op, til en fair pris.
De kom forbi en uge efter samtalen og fik det hele klaret i løbet af en eftermiddag.
Efter de har været forbi, står terrassen pænere end nogensinde før og jeg er så glad for, hvor nemt det hele er gået.

Der er gået en måneds tid og jeg ser intet tegn på flisepest endnu - håber det fortsætter sådan!

- Andreas