Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 10 of 17

Thread: Skriv 10 indlæg og deltag i konkurrencen

Skriv 10 indlæg og deltag i konkurrencen

I forlængelse af sidste års konkurrence, som du kan læse om her, så starter vi nu en konkurrence igen.

Skriver du 10 indlæg i perioden frem til 1. september, deltager du i konkurrencen om et gavekort til en valgfri planteskole på 300 kr.

Vi håber det vil gøre debatten lidt aktiv igen

Bemærk at brugere udelukkende med intetsigende indlæg uden berigelse til debatten ikke vil være berettiget.

Vinderen offentliggøres så snart vi har talt op. Vinderen kontaktes både via privat besked her på forummet, samt naturligvis en email.

Senior Member

RE: Skriv 10 indlæg og deltag i konkurrencen

Quote Originally Posted by Administrator

Skriver du 10 indlæg i perioden frem til 1. september, deltager du i konkurrencen om et gavekort til en valgfri planteskole på 300 kr.

Vi håber det vil gøre debatten lidt aktiv igen

Bemærk at brugere udelukkende med intetsigende indlæg uden berigelse til debatten ikke vil være berettiget.

:listen: Hej Administrator!
    Nu tror du måske det var på grund af denne konkurrence, jeg har skrevet så mange indlæg idag. Men det er først nu jeg har set det med konkurrencen!! Men derfor vil da gerne vinde alligevel!!!

Hilsen
    Sanne

Hehe det er helt fint Sanne Ingen af dine indlæg har været intetsigende eller uden berigelse til debatten

Senior Member

Det var da en god idé med en konkurrencen mere:applause:.....Jeg er stadig meget glad for at jeg vandt sidste år.
    Det har dog taget lidt tid at få brugt gavekortet, for det er først fra 1. december 2008 vi har fået have.
    Men jeg var nede i den lokale planteskole i går, og købe nogle stedmorblomster på gavekortet, for jeg syntes de er så fine, og passer lige i et lille bed jeg har, hvor jeg ellers ikke ved hvad jeg skulle plante.

Jeg glæder mig til at se hvem den heldige vinder bliver denne gang, for jeg tvivler på det bliver mig igen :P

Senior Member

Quote Originally Posted by Nicolai
    Hehe det er helt fint Sanne Ingen af dine indlæg har været intetsigende eller uden berigelse til debatten
    Tak for det Nicolai!! :shakehands: Det gider jeg faktisk heller ikke spilde min tid på!!

Men nu må du lige sige mig en ting! Er du Administrator og dermed har TO navne her på siden?? :sheep:

Jeps men de er nu flettet sammen, så du vil fremover kun opleve mig skrive under det her navn. Gør det lidt mere personligt

En lille opsummering på konkurrencen her med lidt over en måned tilbage.

Man kan vist roligt kalde det en lidt ensidig affære.

Kun 4 brugere har skrevet mere end de påkrævede 10 indlæg i perioden fra 15. april til i dag.

Det er: Sanne, Anja, Anne og hannahpigen.

Hvis det er de samme som 1. september er på listen gør det bare super nemt for mig - så kan jeg nemlig bare slå med en terning

Senior Member

Ja, eller du kan tælle på tomater,- (ligesom man tæller på knapper)

Senior Member

Ja, pudsigt når vi er 53 medlemmer OG pudsigt at der ikke er flere der melder sig ind, for jeg har lige set at der er 63 der har været inde og kigge det sidste døgn!

Der er åbenbart mange der nyder sommeren!!! :flowers:

Hej Sanne

Tallet 63 er inkl. folk som søger på noget på google og lige er inde og se. Nogle forsvinder ret hurtigt igen

Page 1 of 2 12 LastLast